رابطه crm با فروش بیشتر در فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : adorn

سیستم ارتباط با مشتری یا همان CRM یک روش سیستماتیک و هدفمند برای حفظ مشتری در دنیای دیجیتال امروز است . این سیستم به روشهای مختلفی در اختیار سازمان ها قرار می گیرد ،گاهی بر روی سرورهای داخلی و گاهی توسط نرم افزار های تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد . وقتی مردم در مورد CRM صحبت می کنند ، معمولاً به یک سیستم CRM اشاره می کنند ، ابزاری که به مدیریت تماس ، مدیریت فروش ، بهره وری نمایندگی و موارد دیگر کمک می کند. از ابزارهای CRM می توان برای مدیریت روابط مشتری در کل چرخه عمر مشتری ، بازاریابی ، فروش ، تجارت دیجیتال و تعاملات خدمات مشتری استفاده کرد.

 CRM به هر سازمان کمک میکند تا به صورت مستقیم بر بخش فروش و نحوه عملکرد آنان در ارتباط با مشتری نظارت داشته باشد

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه ساز اینترنتی ، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

 CRM برای چه کسانی مناسب است؟

یک سیستم CRM به همه - از فروش ، خدمات به مشتریان ، توسعه مشاغل ، استخدام ، بازاریابی یا سایر زمینه های تجاری - راهی بهتر برای مدیریت تعاملات و روابط خارجی که باعث موفقیت می شود ، ارائه می دهد. یک ابزار CRM به شما امکان می دهد اطلاعات تماس مشتریان و مشتریان احتمالی را ذخیره کرده ، فرصت های فروش را شناسایی کنید ، مسائل مربوط به خدمات را ثبت کرده و کمپین های بازاریابی را در یک مکان اصلی مدیریت کنید - و اطلاعات مربوط به هرگونه تعامل با مشتری را در اختیار هر کس در شرکت شما قرار دهد که ممکن است به آن نیاز داشته باشد. با مشاهده و دسترسی آسان به داده ها ، همکاری و افزایش بهره وری آسان تر است. همه افراد در شرکت شما می توانند ببینند که چگونه با مشتریان ارتباط برقرار کرده است ، چه چیزی خریده اند ، آخرین باری که خریداری کرده اند ، چه چیزی پرداخت کرده اند و موارد دیگر. CRM می تواند به شرکت ها در هر اندازه کمک کند تا رشد کسب و کار را افزایش دهند ، و می تواند به ویژه برای مشاغل کوچک مفید باشد ، جایی که تیم ها اغلب باید راههایی را برای انجام کارهای بیشتر با هزینه کمتر پیدا کنند

سیستم CRM چه کار می کند؟

 راه حل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شما کمک می کند مشتریان جدیدی پیدا کنید ، در کسب و کار آنها پیروز شوید و با سازماندهی اطلاعات مشتریان و مشتریان احتمالی آنها را خوشحال نگه دارید به گونه ای که به شما کمک می کند روابط قوی تری با آنها ایجاد کرده و تجارت خود را سریعتر توسعه دهید. سیستم های CRM با جمع آوری وب سایت مشتری ، ایمیل ، تلفن و داده های رسانه های اجتماعی - و بیشتر - در منابع و کانال های متعدد شروع می شود. همچنین ممکن است اطلاعات دیگری مانند اخبار اخیر در مورد فعالیت شرکت را به طور خودکار وارد کند و می تواند اطلاعات شخصی ، مانند ترجیحات شخصی مشتری در ارتباطات را ذخیره کند. ابزار CRM این اطلاعات را سازماندهی می کند تا اطلاعات کاملی از افراد و شرکت ها را در اختیار شما قرار دهد ، بنابراین می توانید رابطه خود را در طول زمان بهتر درک کن

مزایای استفاده از سی ار ام در فروشگاه اینترنتی

1. دسترسی سریع به اطلاعات

این مزیت باعث می شود مشتری هر زمان مراجعه حضوری یا تلفنی با سازمان داشت ، به راحتی بتوان به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد و آنها را با فعالیت های جدید مشتری تکمیل نمود .

2. کاهش هزینه

اگر سایت و CRM شما یکپارچه نباشند باید زمان زیادی صرف انتقال داده ها میان سایت و CRM گردد علاوه بر این باید هزینه زیادی بابت دریافت منفک این دو داشت ، لذا با یکپارچه سازی و ادغام سایت CRMهزینه های سربار شرکت کاهش می یابد .

3. دسترسی به منبع دقیقی از داده ها

از آنجاییکه مشتری هسته مرکزی هر سازمان است ،حفظ آن وحدت سازمان را ایجاد می کند .

با ادغام و یکپارچه سازی CRM با سایت ، شما تا انتها با منبع دقیقی از اطلاعات مشتریان سر و کار دارید. تعیین ویژگی های دقیق تر مشتریان :

با CRM به نوعی قادر خواهد بود برخورد ها و خواستهای مشتریان را پیش بینی کنید و با توجه درخواست های مشتریان ، استراتژی کسب و کار خود را بهبود و توسعه دهید .

4. افزایش فروش

افزایش فروش ناشی از شناخت مشتری و حفظ آن در کنار سرنخ های ارتباط با مشتری به شما کمک می کند تا با ادغام سایت و CRMتضمین فروش را تایید کنید .

5. بهبود فرآیند

 با یکپارچه سازی سایت و CRM همه فرایند ها از سایت به CRM منتقل شده و پیگیری این فرآیند ها با سرعت بیشتری انجام می شود .

6. به حداقل رساندن مشتریان بی وفا

  با شناخت مشتریان و برخورد متناسب با آنان به توسعه و گسترش درخواست ها آنان می پردازیم و سعی در حفظ و افزایش وفاداری مشتریان می کنیم

به زبان ساده استفاده از برنامه CRM فرکام مزیت های زیر را در کسب و کارشما ایجاد می کنند:

 

جمع آوری اطلاعات مشتریان ، پیگیری ها،فروش ها و … در یک پایگاه داده متمرکز
ارائه یک ابزار برای منظم کردن و سریع کردن پیگیری ها
مستقل کردن کامل کسب و کار از کارمندان فروش
امکان طبقه بندی هوشمندانه مشتریان(مثلا مشتریانی که سه ماه است خرید نکردند) با هدف پیگیری یا ارسال پیام های گروهی به آنها
ارائه گزارشات کامل از فعالیت های کارمندان فروش، محصولات و هزینه های تبلیغات برای بهبود تصمیم سازی های آینده

اثرات CRM در کسب و کارهای کوچک و متوسط چیست؟

آمارها نشان می دهد که استفاده درست از نرم افزار سی ار ام اثرات زیر را در کسب و کارهای اینترنتی ایجاد می کند:

41 درصد افزایش درآمد به ازای هر کارمند فروش

300 درصد افزایش نرخ تبدیل سرنخ به مشتری

27 درصد بهبود در نگهداری مشتریان فعلی





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: